Ännu en söndag kommen...

Vart tog denna helgen vägen?

Tycker jag gick av jobbet nyss... Fyfan! Helger får inte gå så fort som denna. Det är inte snällt. Det är elakt. Riktigt elakt.
Tur man jobbar em nu så man slipper ha ångest för att gå upp kl 4:30. Fyfan! Det är inte heller snällt.

Idag kommer syrran hit och ska motionera mig verkar det som. Hahaha. Vi sa att vi skulle laga mat ihop och nu ville hon ta en promenix så får la göra det då. Behöver ju det så. Kan va skönt och komma ut mellan regnskurarna. För det har fan regnat över 24 timmar här nu. Och min gräsmatta ser förjävlig ut. Elakt!!
Ska ställa in mina utemöbler idag, och ska slänga de döda plantorna som sitter i krukorna, hihi. Behöver rensa mina stuprännor med. Fan. Behöver verkligen klippa gräset en sista gång för detta året, men går ju inte när det är precis genomblöt. Är hur surt som helst ute ju.
Fan!

Ska sminka till mig lite nu innan syrran kommer. Palla gå runt som ett jävla spöke, känns ju alltid roligare och känna sig fin iaf. Och tog alldeles för mkt volumespray-grejs igår så håret ser äckligt ut, haha. Fyfan!


Puss, hoppas ni får en bättre söndag ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0