Är alldeles för ofta...

FÖRBANNAD!!

För är det något jag föddes utan så är det tålamod. Detta har inget med tålamod och göra, utan bara helt hjärnlösa människor. Eller förmodligen är dom jävligt proffsiga på det dom gör, men man måste ha en hjärna för att fatta att det är helt fel!!! Man får INTE ta andras ägodelar!! Speciellt inte saker som folk förmodligen betalat mängder med pengar för.
Blir så otroligt förbannad på såna människor!!!
Jag vet att jag ser jävligt löjlig ut när jag blir förbannad och idag visar jag det inte utåt dock.
Trött blir jag också, jävligt trött. Och jag älskar att skriva svordomar när jag är arg, arg förbannad trött och mer där till.

Hahahahaa.. Nu skrattar vi åt det en stund med.

Jävla puckade idioter.

Ni kanske undrar varför jag är förbannad?
Jo när jag skulle provköra bil så gick inte det eftersom dom har fått sätta en pressening (om det stavas så vet jag icke) över porten!
Kan ni lista ut resten själva??
Hoppas jag!!!

Idioter!
Inte ni, dom, dom jävlarna som inte fattar att man rör inte andras ägodelar!!!


RÖV och tack för mig...

Puss... <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0