Bytt namn...

Charlie Wennborg...

Hahahahaha...

Ringde min mamma alldeles nyss och fick då höra att jag heter Charlie Wennborg.
Mamma hade fått ett brev hem från Sparbanken där vi, jag och min målsman var välkomna på Spardag dit. Hahahaha... Härligt!
Kul att man kan byta namn ibland bara sådär.
Så framöver nu heter jag Charlie Wennborg.

Nu till något helt annat.

Igår (fredag) så tog jag med mig min kusin Josefin till Lich för lite shopping. Skönt och komma iväg lite. Vet, jag vet att jag inte bör göra sånt när min framtid fortfarande är ganska ovis. Men iaf.
Var på jakt efter vinterskor som jag sagt tidigare eftersom så fort det bli blött ute så blir även mina fötter det i mina gympadojor.
Hittade självklart inga.
Men lite annat:


Köpte denna stora mysiga halsduk. Eller ja, den sitter ju ihop hela skiten i en rund halsduk eller hur jag nu ska förklara. Ser ut som en STOR polokrage.
Kostade 129:- (H&M)

 
Köpte L'oreals Telescopic waterproof mascara för att testa lite vattenfast smink. Köpte då även L'oreals Eye & Lip Make-up Remover då för vattenfast smink.
Tänkte även prova L'oreals Renewal Lash Serum. Ett serum som ska göra ögonfransarna tjockare och tätare och allt vad de står. Hihi.
Är skeptisk till sådant men vi får se hur det går.
Mascaran kostade 159:-
Removern kostade 62:-
Serumet 175:-
Detta köpte jag på Åhlens.

På H&M köpte jag även en skjorta som jag hade kikat på i Götet men som jag nu köpte igår. Fick ingen bra bild på den så kanske en annan dag kommer den upp.
Köpte även linne och underkläder men som inte är nåt och ta kort på.

Vi avslutade med en lunch på Rhodos.

Sen blev de te och lite mys hos Josse. Även lite bus med Zorro, hahaha!!


HAHAHAHA!!!
Hade skulle inte bli nån vidare Livvakt i den där dräkten.
Han rörde sig inte ur fläcken. Inte ens då man la en godis till han 5 cm från honom. Hahahaha!!
Usch va taskig man kan vara ibland. Hihi...

Sen åkte jag iväg på kalas då farmor fyllde år!!
Trevligt trevligt. Hade dock glömt det men som tur var hade jag ju köpt skjortan så hade ju iaf något och sätta på mig. Hihi...

Sen blev det en sen natt hemma hos kussen igen. Av lite olika skäl som jag inte tänker gå in på.


Puss!

Ps. Nu får det hända nåt, som typ hänga tvätt, sminka mig och åka till mamma. Ds.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0