Detta köpte jag...


Shampoo och balsam från Björn Axén.


Ögonskuggor från H&M.
Tyvärr så syns inte färgerna så bra på bilden,
färgerna ser lite annorlunda ut, iaf den mörkaste.


Fick bli en Glitter Eyeliner från H&M också.
Alltid kuligt med lite glitter. Hihi.
Har redan funderat på att köpa en med guldglitter.

Hittade även denna bilden i min mobil när jag laddade ner dessa bilder.
Titta på denna godingen! Sin pappa upp i dan tro?

Han är ju bara världens sötaste!!!


Puss!!

Popcorndags!

 

 


Kommentarer
Postat av: Tezz

men guuud va stor han har blivit nu :) lilla sötnosen då! hihi...



imorn ska jag fan shoppa:P

2009-10-02 @ 01:32:01
URL: http://terezeolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0