En fin dag...

Hejsan...

Varit en fin dag idag.
Åkte hem till mamma efter jobbet och blev bjuden på lite mat. Tuva var där med. Jag och mamma bestämde oss för en promenix efter maten. Tuva fick åka på sin fyrhjuling runt då vi gick.
Väl tillbaka så färgade jag håret på mamma. Sen blev det lite tjöt och kikade ut lite kläder till mamma till i helgen. Kom dock på att det var bäst att ta en snabbis till Skövde imorn. Hihi...

Nu har jag kikat på Bonde söker fru och ätit lite mys. Ölkorv och frukt, hihi.
Ska lägga mig och hoppas på att förkylningen försvunnit helt.
Varför ska man alltid vara täppt i en näsborre? Varför äre så? Knas!

Dags för sängen!


Puss!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0