Juryns flopp...

Hejsan...

Igår blev det tyvärr inget bloggande.
Åkte med kusinen till Lidköping med en gång efter jobbet, sen blev jag kvar hos henne efteråt. Blev pizza och mys med kusinerna! Josse, Tobbe, Neo och Krille.

Vi kollade på Idol såklart.
Dom flesta var riktigt grymma, älskar Eriks röst, Karolina var bra denna gången också, även Tove och Mariette ska vi inte snacka om, Love her!
Men va arg jag blev när juryn ger Camilla ett Wildcard! Vafan tänkte dom där! Och dom var nog precis lika arga på sig själva efteråt. Fanns mycket bättre sångare i den gruppen som kunde fått ett wildcard. Visst Camilla kan sjunga och så men hon misshandlar ju låtarna!!!! Bra låtar dessutom!!! Kommer knappt kunna lyssna på Celine eller Rufus nu! Ärligt...
Att inte juryn skulle följt sitt eget ord och låtit Bert ta henne.
För där passar hon skitbra, melodifestival och sånt..
Usch... Ryser, allt mitt hår står rakt upp nu när jag tänker på det. Brrrr...

Nu får det bli sminkning sen hem till mor på frukost.
Sen ska det provköras bil!!


Puss..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0