Lördagsmys...

Hej hej nu är jag här igen...

Har inte funnits tid att skriva sista dagarna.
Var iväg och shoppade efter jobbet i torsdags med mamma. Köpte stövlar (vinterskor alltså), tror dom kommer bli ett par favoriter. Köpte ett par gympadojor till våren. En krustång, naglack och lite sånt skit.
När jag väl kom hem så var det bara att duscha, packa och slänga sig en snabbis i soffan.

I fredags slutade jag tidigare från jobbet, var riktigt gött att få lite mer tid innan kvällens party.
Blev att jag åkte till kusinen en snabbis, åkte och handlade med mamma, käka våfflor med mamma och kusinen och sen var det bara dusch och göra sig iordning.
Provade min krustång som jag bara älskar!!
Köpte den på Kicks (OBH Nordica - Björn Axén ca 600kr)

Sen var det bara att dra på förfest, haha. Man har så sköna arbetskamrater asså.
Sen till Manogs och käka, mums mums. Dom har verkligen jättebra mat.
Riktigt trevligt var det. Men man kände ju av att man varit uppe klockan halv fem så vi drog hem vid elva tiden.
Var skönt och inget bakis alls!! Lovely!!
Hade ju laddat inför det med massa lösgodis, chips och tre hyrfilmer. Så får väl börja kolla på dom nu, hahaha.

 
Börjar med en komedi The Proposal. Sen blir det en thriller i form av Wallander - Tjuven och avslutar med en rysare The Uninvited.

Nu kör vi!!


Puss!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0