Pinsamt...

Hejsan igen..

Sitter och är röd i facet nu när jag sitter och tittar på Ensam mamma söker. Gjorde allt för att slippa se det egentligen, men eftersom jag var trött på bortskämda skitungar efter 3-4 avsnitt av My supersweet 16 så fick det bli ensam mamma söker. Räckte och se 2 minuter så skämdes jag. Är verkligen bara såååå töntigt. Sämsta på tv på länge!! Urk!
Som tur var så blev det inte mer än 5 min sen var det slut och blev Hål i väggen istället!!
Har tyvärr redan sett det och då får det bli Roast på Berns istället som jag spelat in och glömt att titta på.
Har missat att spela in massor denna veckan, bla: Comedy fight club, lyxfällan och säkert annat också. Får titta på när reprisen är så får man spela in det istället.

Blev ett jäkla oväder precis under dom minutrarna som Ensam mamma söker var. Måste varit ett tecken, för nu är det lugnt igen. Tur det. Bara lite småregn och det har det varit hela dagen.

Höst kallas det!!


Puss..

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0