Söndag...

Hallojsan..

Då var söndagen snart över. Känns faktiskt att man fått en extra timme, borde få det oftare!
Jag har städat, tvättat, diskat (med och utan maskin), lagat middag, duschat, vikt tvätt mm. Underbart.
Är dock lite trist och göra det en söndag. Är ju torsdagar man bör städa så man har det fint under helgen. Men inte jag inte, är alldeles för lat, haha.

Är så när lingonveckan kommer med. Fyfan vilket fult namn. Varför skrev jag så. Känns som mens är lite tabu och säga. Skitsamma. Jag är som min mor då jag blir städgalen då jag har mensen. Gillar när saker och ting är fräsch runt en då.
Bäddade även med nya sängkläder idag med.
Lovely!

Ska ta och borsta mina tänder och lägga mig så jag orkar upp imorn. Då denna veckan har varit helt sjuk, sovit länge varje dag! Urk! Hatar det.

Min hjärna har bråkat med mig hela dagen med. Och jag hoppas jag kan lyssna på den lite nu. Måste ut och röra på mig! MÅSTE verkligen! Hatar mig själv när jag sitter här och sväller. USCH!!!
Känner mig vidrig. Måste röra på mig.
Vill ju inte se ut såhär!!!
Nää nu jävlar. Ska tvinga med mig syrran med så vi kan peppa varann.

Nu ska jag borsta mina tänder och göra mig klar för sängen.


Puss!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0