Syster-helg...

Tjo och tjim...

Nu är jag hemma efter denna underbara helg.
Blev en riktigt trevligt syster-helg.
Lindis kom hit lördagmorgon och åt lite frukost innan vi åkte vidare mot Götet.
Gick skitbra hela vägen. Kom fram till Hedens parkering lätt och fint. Hihi. Faktiskt!! Vi var ju lika hysteriska båda två när vi närmade oss stan men vafan. Jag är ju en grym bilförare så. Hmm...
Kajsa kom och möta oss och vi gick in till stan för att börja shoppingen.
Eller nää, vi ragga upp en toalett först eftersom Lindis var så kissnödig.


Dom ser ju glada ut iaf, men det var innan dörren öppnades.
Toaletten hade ju varit vit en gång, hahahaha. Så Lindis fick göra lite fina övningar för att slippa sitta på ringen, hahaha.
Visst ser det väl ut som en telefonkiosk..?

Här kommer lite bilder på det jag shoppat under helgen.
 
Väskan, som jag bara älskar köpte jag i en beroendeframkallande butik inne i femman-huset, butiken hette Accessorize. Ligger även ett par supersöta vantar på väskan med. Väskan kosta nästan 400 och vantarna 100+, minns inte riktigt.
Bilden till höger är en klänning med paljetter. Superfint. Kan ha den både som klänning eller topp.

 
Köpte en klocka på Chilli, eftersom min inte längre fungerade. 119:- tror jag den kostade.
Ett linne från H&M köpte också, nu syns inte silverprickarna så väl. Svårt och förklara hur det ser ut och bilden blev inget bra men skitsamma. 129:- eller nåt tror jag den kostade. Vill ha ett till i turkos/blå/grön. Hmm... Hihi.

Blev även en dag på Ikea idag när jag och Lindis var på väg hem. Där inhandlades lite smått och gott, bland annat detta.

 
Är ju "snart" jul och då fick det bli lite julpapper. Kunde inte låta bli.
Köpte även två små söta blommor med kruka. Blomman kosta 15 och krukan 9 så kunde inte bli bättre.
Köpte även andra krukor och värmeljus såååklart, vanliga och doft!

En liten rolig grej med. När vi kom till Ikea och hittade en parkeringsplats bredvid en exakt likadan bil som jag har så var man ju tvungen och ställa sig där! Inte sant?


Är dom inte för söta dom små gulingarna?


Nu ska jag kika på Inlåst som jag spelade in i veckan.
Sen får det bli sängen.

Puss...!!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0