Tatueringar...

Hejsan!!

Nu är det rent och fint här hemma. Eller lagom rent och fint. Hahaha. Kan inte bli bättre för tillfället. Eftersom min kära syster tog min hylla häromdagen så står nu pärmar och grejer på golvet.
Men eftersom vi drar till Ikea i helgen så får vi hoppas att det löser sig!!
Får väl plats i min lilla yaris, haha.
Känns konstigt och säga yaris, har ju alltid varit min lilla polo innan.

Har sista tvätten i maskinen nu iaf, är så gött när man fått sådant gjort!
Även sängen har fått rena fräscha sängkläder.
Underbart!!

Längtar till helgen!!!
Kommer bli så mys. Är alltid lika varmt och mysigt hemma hos syster-yster!!

Sitter och kikar på LA ink, ååååh... Är så sugen på en till tatuering!! FYFAN!! Men det får dröja innan den fjärde kommer på plats.
Vet inte riktigt än vad jag ska ha eller vart. Även om jag varit sugen på att tatuera foten länge. Lite i massa tema som mina två senaste.
Har tyvärr bara bild på den trejde och senaste så bjuder på den sålänge...


Går inte och ta kort på hela eftersom den är på både fram och baksidan av mig hahaha..


Puss!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0