090904

Goddag!!

Hur står det till idag??

Här är det bara bra. En ganska seg dag på jobbet idag. Men vad gör det nu? Inget, för det är heelg! Regnar gör det även idag, igen! Men vad gör det? Inget det heller, hahaha. För jag ska bara ha det gött och ligga på soffan och mysa med godsaker och levande ljus.

Åkte och handlade efter jobbet, såååå osmart. Ska aldrig mer handla på fredag på ica i den här stan. Är mängder med folk, fult på parkeringen och p-huset. Gamlingar som ska gå vid parkeringen så man får stå och vänta halva dagen för att få åka ner i p-huset. Trött man kan bli. Gick ganska snabbt ändå, skulle ju inte ha så mkt. Sen var det bara att åka hem, packa in i kylen och sen kika lite på tv och dator. Nu får det bli att bädda nya sängkläder och sen duscha. Sen är ju hela denna fredagkvällen räddad. Underbart!

Imorn blire frissa med, ska bli så gött. Får se hur man ser ut sen, hahaha. Har inte riktigt listat ut hur jag ska ha det. Får se om hon får någon bra idé när jag säger vad jag tänkt ungefär. Hihi.


Puss så länge..

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0