090920

Hejsan!!

20 september!! Fan va tiden går. Tom min klocka har börjat ticka igen, hahaha. Hörde att klockan hade startat sig själv igen, de jag skrev om igår, haha. Ja ja iaf.

Känns som detta året har gått sjukt fort. Var ju inte längesen det var milleniumskifte. Eller jo det var det, snart 10 år sen!!!! Vafan har hänt på dom tio åren?

Usch...

Så nu äre dags och tänka vad man ska göra av denna dagen. Är underbart väder ute. Blir nog till att åka och ta en promenix med kussen. Hon var ensam med Neo idag, då Krille är i Götet. Hihi... Så då får jag komma dit och roa dom. Hahahaha... Och ingen blir gladare än jag. Neo är min ögonsten! Älskar den lilla snutten. Även om han är en liten terrorist nu för tiden, hahaha. Han tog tag i min näsa, vilket inte är så svårt. Höll tag och kändes som han gjorde 1000 nålar fast på näsan, hihi.. Sötunge...

Får se vad hon säger.. Kan va gött och komma iväg lite. Har ju saker och göra hemma men är ju ledig 5 dagar snart igen, hihi. Niiice..


Puss puss..

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0