1 dag kvar...

Jippi!!

En liten sketen dag kvar! Sen är man ledig i 5, jihaa...
Eller vafan, ledig och ledig. Jag är ledig från jobbet men här ska det hända grejer. Hälften av gräsmattan ska bort, jordhögen ska bort och vem vet kanske händer något mer spännande på min söta lilla tomt eller i huset. Man vet aldrig.
Ska färga håret med min kära syster också någon dag. Urk. Känner inte för det. Blää.
Kan ju va roligt och få det fint iofs nu när det är nyklippt och så med så. Utväxt är ju inte så jävla upphetsande direkt. Hmm..

Nu ska jag sova. Har inte tid och sitta uppe. Börjar ju tidigt imorn, vet egentligen inte hur mkt tidigare men. Knas. Blir nog halv ett hoppas jag. Blir skönt att komma hem tidigare sen. Funderar dock på att åka till morsans jobb och se om hon är kvar och hjälpa henne lite. Får la se hur jag gör.

Nu sängen. Måste upp och titta på Idol sen tidigt imorn. Jippi!!!


Vad ska ni hitta på till helgen då?


Puss puss...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0