Ännu ett litet kort inlägg...

Jag fortsätter väl då...

Kan ju faktiskt skriva lite och kolla på top model 12 samtidigt...

Lördagen? Hmm...
Det var ju igår och minns knappt ändå vad jag gjorde. Minns iaf att jag skulle åka hem för att hämta lite saker hemma, lite rena kläder och så eftersom jag skulle sova hos mamma även denna natt (pga fyllechaffis). När jag kom till Skara så kommer jag på att jag inte har några nycklar med mig!?!?!?! VAFAN!!!! Vände och var på väg tillbaka till Lbn och då kommer jag på att Louise har en av mina nycklar och hon bor i Skara, så stannade i en p-ficka och ringde. Yes! Hon var hemma så u-sväng på E20 och ner mot Louise.
Tillbaka i Lbn igen så käka vi lite och sen var det dags att köra in mamma och Bosse till Lich (Lidköping). Josse hängde med mig också, mycket roligare att åka ihop med någon. Körde iofs Bosses bil som är underbar och köra.

Vi åkte sen hem till Josse där Krille, Tobbe, Dennis och Alex sitter och spelar x-box. Oj så skoj.. Haha. Satt där och tjöta, åt godis och tittade på tv, en riktig myskväll. Tyvärr tog den slut ganska snabbt eftersom mamma och dom andra ville bli hämtade redan klockan tolv. Så var bara att åka in och hämta dom. Gick bra så. Var skönt och komma i säng i tid med. Hmm.. Iaf jämfört med att man var i säng 3:30 i torsdag. Hahaha. Inte likt mig!

Och idag blev det ju inte som det var planerat. Men lika glad är jag för det. Var dock trist att man inte var på vernissagen. Får kanske hoppa in och kolla någon dag i veckan och kika på utställningen...

Nu ska jag nog kika på Wallander eller så... Bara mysa..


Puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0