Barnens dag...

Tjena!!

Idag var det barnens dag i Skara.

Åkte med syrran, Tuva och Elvira in. Vi gick en liten sväng och kika fram tills det att jag skulle till frissan. Var så gött och sitta där och bra blev det med!! Ska lätt gå dit fler gånger.

När jag kom därifrån så gick jag till Nockes där syrran och co satt. Hade tillkommit några stycken, som Josse, Krille, Neo, Maria, Henke och Liam!! Hahaha. Blev lite fika där. Mums. Trist bara att dom är så jäkla långsamma där. Men blir nog fler gånger man går dit eftersom dom hade bra öppet tider.

 

Sen gick vi lite på en mini medeltidsmarknad dom hade bakom gamla biblioteket. Hade så himla fina fårskinnsfällar där, MYS! Vill ha!!
Fanns även en fakir där som skoja och grejsa lite som vi stod och titta på ett tag innan vi åkte hem igen.
Satte igång diskmaskinen med en gång när jag kom hem så den ska hinna klart innan jag drar till mor. Ska bli så gott med mat!!

Nu ska jag lägga upp lite bilder från dagen...

Mums mums med sockervadd, kanske inte bästa jackan att ha på sig?


Fun Slide! Elvira och Tuvis åkte, hade gärna gjort det jag med, haha. Askul ju!

 

Fakiren. (Lik Jonas Gardell?)  Medeltids Tuva.

 

Nu ska jag snart dra mig.

Puss!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0