Blomma...

Tjolahopp!

Helg förfan ju! Så underbart!
Jobbet gick fan bra idag asså, var inte på min ordinarie plats men skit i det. Äntligen fick man liiiite rättvisa på jobbet! Jiha! Överlycklig över det. Är så gött att man äntligen har fått svart på vitt att man har RÄTT! Yeah!
Nog om det.

Åkte hem till min gulliga lilla mamma efter jobbet med en liten blomma. Det var hon värd idag! Vill inte säga varför. Fick mat också, hade inte alls räknat med det, men gott var det. Sen var det bara att åka hem, köpte lite fredagsmys på vägen också. Mums. Chirre och dirre ikväll!! Och kanske Taken? Hmm...

Nu får jag nog göra dippen så den hinner stå lite innan jag äter upp den. Hehe...

Hur ser eran fredagskväll ut?


Puss på er!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0