Bokat!

Hejsan igen!

Himlans vad jag bloggar när jag är ledig. Är väl bra iofs, för mitt minnes skull. Är bra med bloggen på så vis att man kan kolla tillbaka kom det är något. Är ju min dagbok det här! Min blogg är inte till för att roa nån, haha. Utan för att hålla mitt minne igång! Eller för att jag ska kunna ha något att kolla tillbaka på när mitt minne sviker mig, hahaha.

Har städat lite nu iaf. Gjort rent och fint i "kattrummet", plockat ut saker till garaget som inte behövde ligga där och skräpa. Har lastat bilen med massa skit också. Blir återvinnigen sen! KUL!

Får nog bli att göra lite mat sen, typ nudlar, hahaha. Pallar inte göra något annat idag. Har inte tid! *Host* Vill ha det fint och rent hemma när jag åker sen. Blir ju toppen att sova hos mamma ikväll och åka till Nässjö imorn. Sen när jag kommer hem på fredag så är det rent, fint och nybäddat i sängen! Lovely.

På tal om BOKAT så är det systra-helgen i Gbg som är bokad. Hoppas det blir av nu! Kommer bli superkul. Vi är 3 systrar med väldigt olika stilar och smaker. Kommer bli roligt!

Nu kör vi igen!!


Puss...

  

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0