En bra början...

Jag fick tummen ur kan man säga!

Känns riktigt skönt att jag har börjat måla. Ser ju förjävligt ut i början när det inte har täckt riktigt men. Ni ska få se resultatet att jag inte bara ligger på soffan!

  
Den första bilder är på insidan av ytterdörren. Den var riktigt ful mörkbrun innan! Syns kanske lite i rutan där jag inte målat eftersom jag inte har någon markeringstejp, hihi.
Den andra bilden är på utsidan av den "andra ytterdörren", vet inte hur jag ska förklara det annars. Den var gulbrun ful snusk-färgad innan, syns också runt fönstret.
Så nu är det grundmålat en gång iaf! Känns bra.

 
Har även målat hatthyllan på ena sidan! Valde att lägga den på en plastpåse denna gången eftersom inte tidningspapper var något att rekommendera. Hihi...

Snart blir det till att städa! Måste bara unna mig lite fika först.


Dessa underbara kakor är farligt goda!
Chokladbegär!!!


Puss...

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0