Ett litet kort...

Hejsan...

Det får bli ett litet kort inlägg iaf...

Slutade ju sist med att min kusin ville ta med mig till Skövde. Sagt och gjort efter lite om och men.

Åkte hem till henne och sminkade iordning mig och bla bla.. Lill-Tobbe, Jimmy och Anden kom och vi åkte iväg mot Skövde, med en mellanlandning i Skara för att ta ut pengar. Där började äventyret. Bilen startade inte mer! Vi ringde in folk som kunde hjälpa oss, en liten notering här är att klockan var runt midnatt en torsdagkväll!! Släktingar kom med startkablar, släktingar kom med andra bilar osv.
 Vi bytte då bil för att slippa riskera att samma sak skulle hända i Skövde.

 Sen väl framme i Skövde så gick vi in där på utestället dit vi skulle. Husaren tror jag att det var, är inte riktigt säker eftersom jag aldrig varit där tidigare. Riktigt tråkigt var det iaf. Eller man kände sig gammal, man var nykter, det var dålig musik osv. Men vi höll humöret uppe iaf.

Runt tio i 2 så går jag och kusinen bort mot bilen för att slippa trängsel när alla ska ut.
Vi sitter i bilen och snackar lite och folk rör sig runt där eftersom vi stod på sandtorgets parkering så förstår man ju att folk rör sig runt där på nätterna. Bussplatser och annat. Kusinen blir nervös när det står ett gäng på 4 grabbar utanför bilen. Dom tittar konstigt osv. Hon tycker jag ska låsa och jag vet inte hur??? Låste ju bara 1 dörr om jag tryckte ner knappen, pinsamt!! Hahahaha..

Dom kommer mot bilen och säger något, typ hallå eller nåt. Jag öppnar dörren och dom stället frågan om vi är POLISER, hahahahahaha. Nää svarar jag såklart. Och dom tjötar vidare, Lovar du? bla bla... Efter en handskakning så springer dom fyra killarna mot sin bil och drar i vägen med hög hastighet. HAHAHA... jag asgarvar, lite pga att det var pinsamt och sitta kvar i bilen som en fågelholk, skrattande och lampan lyser i taket, (det är ju så på nya bilar, faaan). Jag skrattar, dom skrattar i bilen när dom drar iväg. Josse är nervös och ber mig åter att låsa, DÅ ser jag knappen, låsknappen när lampan lyser! *pust*
Grabbarna grus (tobbe, jimmy och anden) kommer och vi åker hemåt. Lugnt och skönt är det i bilen eftersom alla 3 sover i bak. Hahaha..
Och jag åker hem med ett leende på läpparna. Snutar? VI? hahahaha...


Puss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0