Förvirrad...

Hello igen..

Kom på en kulig grej som hände mig i natt, eller var inte så roligt då men är en bra story. Hihi. Eller vardagsrolig.

Jag somnade ju på soffan igår under idol, inte så bra. Så när jag vakna var det bara att borsta tänder och lägga sig. Såg även slutet på idol.
Var ju inte det som var det humoristiska. Utan denna episod.
Låg och sov så gott så gott. Vaknade av att jag var supervarm och svettades järnet. Usch. Somnade dock om ganska snabbt. Vaknar efter ett tag och börjar då klä på mig eftersom jag var helt säker på att det var dags att gå till jobbet. När jag sitter på sängkanten och ska sätta på mig tofflorna så tittar jag på klockan och funderar över varför den inte ringt? Inte så jävla konstigt eftersom det var strax efter midnatt. Klockan var 00:10!!! Flera timmars sömn kvar. Slet av mig kläderna och gick och la mig igen.
Vidrigt! Sånt som bara inte får hända på en och samma natt. Får hoppas denna natten blir bättre.

Sitter nu upp i soffan för att inte kunna somna under idol.
Äter ölkorv, vindruvor och dricker te. Nice...


Puss..

 

 


Kommentarer
Postat av: Tezz

HAHA, du e ju bara för söt :) satt här å skratta högt, Michael måste ndra va jag håller på med :P



saknar dig<3

2009-09-30 @ 02:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0