Fotboll i Fkpg

Hejsan på er...

Idag sköter jag mig lite bättre va? ;) hihi..

Följde med min kusin och hennes minifamilj till Falköping för att kika på när Lbn spelade där. Trodde solen skulle skina och att det skulle va mysigt och stå där och kika lite men icke då! Usch.. Vi frös, vi var kissnödiga osv. Hahaha. Men har man ju gjort något idag iaf. Hihi.

Sitter nu hemma i soffan och fortfarande lite frusen och det är så mysigt. Kollar på ett Idolavsnitt som jag hade missat. Min box är underbar!! Hihi.. Så nu blir det att krypa upp här i soffan med lite snacks, ölkorv, cola och vindruvor. Life is wonderful.

Ska lägga upp bilderna från shoppingen med. Har glömt det och ser ju lite roligare ut när det ligger lite bilder på bloggen med så. Helt onödiga men iaf.


Den söta lilla sjalen jag köpte. Börjar bli en favorit.


Ingen vidare bild men vafan. Hihi.
Är ett mörklila naglack med guldskimmer, riktigt fint!

Handdukarna ska ni få bilder på med så småningom. Dom hänger på tork nu. Dom är såå snygga, love them!


Puss puss...
Ha en riktigt mysig söndagkväll nu!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0