Fullt upp..

Hejsan...

Tror nog att det kommer bli fullt upp imorn. Det är vad jag hoppas på iaf. Jag hoppas att jag kommer att vara lika taggad som jag var idag att göra saker. Har en liten lista över dagen imorn. Sen en lite lista i huvudet som jag vill hinna med i helgen.

Torsdag:
* Måla klart hatthyllan
* Städa (+ svabba)
* Grundmåla ytterdörren
(åtminstone insidan beroende på väder)
* Lägga markduk ute vid garaget och lägga på grus
* Ta en lång dusch
* Packa ner lite saker för övernattning hos mor

Ja ni ser ju. Vi får helt enkelt se vad jag hinner med. Ska allt ta kort på det med, det kan göra att jag blir mer taggad så jag får lite saker gjort, så jag har lite att visa upp!

I huvudet:
* Kolla soffa på Chilli (ev. beställa)
* Hitta höstjacka
* Kika in nya Make Up-Store inne på Commerce

Är väl mest shopping i mitt huvudet. Haha... Not so funny! Vi får väl se vad helgen erbjuder helt enkelt...


Puss!

 

 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0