Grottmänniska...

Tjabba igen!!

Nu sitter jag äntligen i soffan, känns som jag inte kommer göra mkt mer ikväll. Kommer slockna tidigt med så.

Har duschat och bäddat sängen, kommer bli så skönt och lägga sig sen! Behövde verkligen en dusch med efter min neandertalar-middag, hahaha. Kände mig som en riktig grottmänniska. Gissa vad jag åt? Jo, revbensspjäll. Mums vad gott det är. Var ica som hade lagat det åt mig, hihi. Klockren fredagsmiddag. Kanske inte så vitaminrik men. Hmm, fiberrik? Nää, men proteinrik! Hahaha... Ja ja ja..

Händer inte mycket här annars, precis så som jag vill ha det.

Ska till mamma imorn med vid 17-18 för mat, har ju beställt mormors-kinamat som jag berätta om va. Ska bli så gott! Mys med familj, looove it. På tal om det, får nog skicka ett mail till systra, tror hon tappat tråden lite. Vill nog allt åka dit snart. Vi snackade om en systerdag i Götet i oktober nångång, vi tre systrar. Kan bli kul. Vi får la se. Hihi...


Puss puss...

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0