Hjärnsläpp...

Hej hej...

Får alltid hjärnsläpp när jag ska skriva en rubrik. Kommer på en precis innan sen när jag ska börja skriva är det borta! Nu kom jag på en som jag kunde använt, "Kvällsmat".
Iaf.
Äter kvällsmat för övrigt. Ölkorv och vindruvor, en så grym kombination på kvällen. Jag är som min mamma, vi har små konstiga saker för oss och som vi stoppar i oss på kvällarna, haha. Hon kommer ju också hem från jobbet sent ibland.

Nu måste jag lägga mig, måste komma upp i tid imorn så jag kan kolla på Idol som min lilla box har spelat in åt mig. Wohoo.. Kommer bli kuligt. De är ju dom första programmen när alla gör bort sig som är kul. Längtar!!

Natti natt.
Har ni sett första avsnittet av Idol? Vare kul?


Puss puss..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0