I'm Back...

Jag lever, jag lever....

Har varit en helg full med spännande och ospännande grejer. Har haft noll tid framför datorn! Sorry sorry.. Men nu är jag tillbaka och jag lovar att skriva ner allt i bloggen ikväll. Nästan allt iaf! Eller asså nu lät det som om jag skulle undanhålla massa smaskig info men inte är det så. Men det tråkiga behöver jag ju inte skriva med.

Jag känner redan nu hur tråkig det inlägget kommer att bli. Kanske tar i små korta inlägg. Man blir inte alls motiverad att läsa ett låååångt inlägg.

Ska snart dra iväg på fika hos syrran.

Hörs ikväll...

Anledning till att jag inte kan skriva förrän ikväll är att jag ska till syrran nu, sen ner på en minnes vernissage (stavas det så), iaf till minne av min morfar, är massa konst av han nere i Götene.
Sen ska jag åka hem till Skara, handla, köra mamma till Kjell där bilen står nylagad =P

Hörs senare sen...


Puss!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0