Ingen tanke...

Tjohooo...

Hade verkligen inte en enda tanke på bloggen igår =/ haha. Ovanligt för att vara mig, men skönt också.

Åkte ju direkt till Lidköping efter jobbet för att kika lite lätt i affärer efter en höstjacka. Behöver verkligen en! Är ju kallt ute nu. Hittade absolut ingenting, eller jo, ett par örhängen på H&M.

När jag äntligen kom hem blev det dusch och soffa, var ju helt slut. Hihi.
Idol var det ju självklart också, det får man ju inte missa.
Missa det inte ikväll klockan 20:00!

Har startat mina element här hemma idag, iaf tre av dom. Var 17 grader när jag gick upp imorse och 0 grader ute!!!! Hallå! Höst!
Tänkte eftersom det har varit fint väder så går temperaturen kanske upp under dagen, NÄE då! 17 grader när jag kommer hem också. Svinkallt ju!!
Hann åka förbi mamma efter jobbet för att byta bil över några dagar då hennes ska fixas. Kändes jättekonstigt att köra min igen. Men saknar den, min söta pärla. Hmm...!

Nää om man skulle mysa till det lite med popcorn och gott.
 
Hoppas ni får en lika mysig kväll som jag. Vad ni än hittar på!


Puss..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0