Inspelningsbar...

Tjohoo...

Då var det tisdagmorgon. Är fortfarande morgon va? Jo det är det. Jag gick iofs upp halv 9, helt chockad. Jättetrött var jag men är man kissnödig så är man då måste man upp. Haha.
Sen var jag sugen på att se Roast på Berns som min söta inspelningsbara box hade spelat in åt mig när jag var på jobbet. Jippi! Det funkade! Så det blev frukost och Magnus Betner. Haha. Love him.
Var meningen att jag skulle klippa gräset idag med men icke då, hihi. Blöt i gräset ju! Inte bra inte bra. Så får bli att sitta inne och kika lite på töntiga såpor. Våra bästa år! Hahaha..

Vill påminna om att Idol 2009 börjar ikväll klockan 20:00. Gissa om boxen är redo? Yes! Haha. Skitbra ju. Tror att jag och min inspelningsbara box kommer få ett bra liv ihop i höst!

Nu ska jag bara ställa in mig på att jag har 3 dagar att jobba denna veckan sen är jag ledig i 5, wohooo...

Hoppas allt är bra med er!?!


Puss puss!!

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0