Kalas...

Hejsan hoppsan...

Nu är man hemma igen efter en härlig söndag!
Åkte ju hem till mamma för att äta upp resterna från kinamaten, mums! Alltid lika mysigt och vara hemma hos mamma!
När vi kom dit så kom Kjell efter ett tag, han hade nämligen med sig en sak till Tuva. Lindis och Tobbe hade köpt en ny 4-hjuling till Tuvis, det var något fel på den som dom hade fått den billigare och Kjell hade då fixat den åt dom.


Tut tut...

Tobbe fick springa efter och agera "broms" om det skulle behövas. Hahaha..
Han sprang och sprang.. Bra med motion!

Senare så åkte vi till Hilli och firade henne. Satt ute på altanen och hade det gött och åt kakor och tårta. Mums! Riktigt skönt var det att sitta där. Gosa med Lilleman med. Han är en ängel!! När man har han hos sig så vill man bara äta upp han!! Det är enda gången som jag blir sugen på att skaffa en kotte, annars kvittar det precis. Är inte så mkt för barn annars, tyvärr kanske jag vet inte. Man vet ju aldrig vad som händer i framtiden.

Provade mosters spikmatta med senare på kvällen. Ont gjorde det men skööönt var det också. Ska verkligen skaffa mig en egen. Kan vara bra för min rygg. Nice nice nice.. Får nog dra iväg en sväng på fredag och kika lite i Skövde.

Sitter här nu och tittar på Den utvalde. Har redan sett filmen men huvudrollen är ju rätt snygg så kan ju kika lite ändå. Hihi..

Hade nog något mer och säga men minns inte det nu, haha.


Puss så länge iaf. Skriver nog imorn igen...
Puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0