Kusindag...

Det är en sammanfattning av dagen...

Har umgåtts med min söta kusin hela dagen i stort sett. Hon och Maria kom runt ett-tiden och fikade lite. Fick ju även bjuda Josse på lite frukost. Haha...
Blev äntligen av med mitt gamla soffbord, det fick Maria med sig hem! Hihi.. Eller fick och fick.. Ja ja...

När Maria hade åkt hem, pga jobb. Så tog jag och Josse en promenad med hund och barnvagn. Självklart låg lilla busfröet i vagnen (Neo). Var skönt att komma ut lite. Men har fortfarande så sjukt ont i mina ljumskar när jag går långt. Hmm, why?

Tillbaka hemma igen så lagade vi mat. Kyckling med färsk pasta och bea-sås. Blev riktigt bra. Fick även ett sms från en jobbarkompis. Hahahaha. Hon gjorde min dag då dom ville ha mig där för att dom hade problem. Eller skiftet innan hade haft problem. Hahahahaha. Är verkligen så skadeglad!! Lär dock säkert få höra det nästa vecka då man är tillbaka igen! Urk...

Nu är det Idol och jag har laddat med cola, choklad och pingvinstång.


Puss!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0