Lång lång långpromenad...

Tjaaaa....

Är hemma igen efter en riktig härlig dag.
Åkte till min kusin för att ta en promenad och det gjorde vi kan man säääga. Fyfan!
Hade träningsvärk idag efter att jag planterade lökarna igår, ja jag vet, pinsamt! Haha.. Vi bestämde oss iaf för en lång härlig promenad i solskenet. Blev en runda på 2-2½ timme, riktigt nice. Men känner på mig att det kommer att kännas imorn. Oj oj oj.

När vi kom tillbaka så åkte vi till Maria som hade gjort kladdkaka åt oss. Så gullig! Riktigt gott var det. Efter att vi suttit där och myst och snackat lite så åkte vi hem till Josse igen och lagade lite mat. Göttans. Har nog inte ätit fiskbullar på säkert 13-15 år asså. Men var rätt okej, allt är gott när man är hungrig, nästan allt iaf. Hihi.

Sen slängde vi oss på soffan en stund och kollade på Ensam mamma söker!?!? What? Fyfan, skämdes ju hela tiden. Världens mest pinsamma tv-program någonsin. Usch! Blev att jag gick och la mig och busa med Neo istället. Han är en sån ängel! Världens underbaraste ängel!!! Love him!!! Hahaha.. Vet inte varför men han skratta så himla skönt när jag bara hosta lite lätt och flinade. Så sööööt, ett sånt litet charmtroll..

Nu sitter man här hemma och myser en liten stund innan det får bli sängen. Känns som klockan är mitt i natten, hahahaha. Hur ska jag kunna jobba eftermiddag när jag är så trött hela tiden, hihi. Urk! Ja ja, får försöka hålla mig uppe en stund till. Syrran ville ha med mig till Lich imorn med, hmm. Får se hur det blir med det.

Natti på er om jag inte skriver igen!


Puss puss..

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0