Långpromenad...

Hejsan!!

Då var ännu en dag över!
Var en ganska kass dag på jobbet faktiskt. Var på dåligt humör, eller blev väl. Och det fortsatte under hela dagen. Urk!
Efter jobbet åkte jag till min syster för att äta, mums. Fiskgratäng blev det. Mamma kom med på middag. Sen i helgen har jag beställt mat hos mamma, haha. Längtar så efter "Mormors Kinamat", det är det vi kallar det iaf. Världens godaste. Är som en gryta med kött, bambuskott, ananas, morötter, vattenkastanjer och lite annat smått och gott, så äter man det med ris och jordnötter på!!!!! MUMS! Längtar sååå...
Efter middag så var det dags för promenad. Fick bli i elljusspåret eftersom vi inte ville vara förlångt hemifrån ifall regnet skulle komma igen. Blev två varv iaf, varav vi sprang upp för tre uppförsbackar varje gång. Hahahaha. JOBBIGT! Sen gick vi en liten sväng i samhället med och kikade runt lite. Kom upp i lite mer än 9000 steg! YES!!

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Blev inte mkt tid hem, var bara att plocka ur diskmaskin och vika tvätten. Sitta ner och äta en macka och nu blire sängen. Är ju iaf torsdag imorn, börjar närma sig helgen! Underbart.

Natti natt på er söta!!
PUSS!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0