Liten uppdatering...

Nu ska jag uppdatera lite igen...

Berättade ju lite där om torsdagskvällen vilket gör att vi kommer fram till fredagen.

Den spenderade jag med min mamma i Nässjö. Var öppet hus på ett ställe som hon beställer varor ifrån. Vi var där och kikade och så. Hände inte så vidare mycket.

När vi var på väg hem så körde min söta mamma lite fel, vilket var ödet!! För när vi hade vänt så ser jag två älgar som står och lunchar i diket. Hahahaha. Tjöta om det hela vägen hem sen, hihi.
Hamnade ju självklart på A6 och Ikea på vägen hem med, en liten snabbis. Köpte en riktig favviströja på H&M, en mjuk skön "hårig" tröja, hihi. Underbar!
På ikea blev det inte så mycket vettigt, vi handlade för ca 300 ihop. Inte dåligt!!

Hemma på Jonstorp sen så stod Bosse i köket och lagade mat. Jag och mamma trodde ju vi skulle käka kräftor som jag hade köpt, men icke. Blev något mycket mycket bättre. Plankstek!!! Riktig jävla plankstek. Oxfile med mos och bea-sås!! MUMS!! Var så sjukt gott.

Slutade med att jag nanade över ännu en natt...


Puss...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0