Målar och fixar...

Godmorgon!

Nu är det frukostdags, kikar lite på Våra bästa år samtidigt. Hahaha...

Började faktiskt dagen med att måla ena sidan av hatthyllan, slippat den inre ytterdörren, hihi. Så ska väl grundmåla dörrarna sen. Iaf på insidan eftersom det spöregnar ute så blir det arbete inne idag. Riktigt vräker ner!! Och nu är det uppehåll igen och snart kommer det antar jag.
Men mysigt när det är lite mysigt och mörkt inne så man kan tända lite lampor och så. Myspys..

Ska väl dricka upp mitt te och se vad som händer sen.
Blir väl måla måla måla..

Fyfan va arg jag blir!!!
Har egentligen skrivit klart detta inlägget men så fort jag skulle spara & publicera så fucka det ur.

Nu kör vi!

Missa inte en klockren tv-kväll idag!

20:00 Idol - TV4
21:00 Lyxfällan - TV3
22:00 Comedy Fight Club - TV3


Puss!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0