Måndag 21/9

Hejsan hoppsan!

Då var det äntligen en ny vecka, nya möjligheter?
Det är ju underbart, lön på fredag ju!! Woohoo..
Sen är jag ledig mellan ons-sön med, mohaha! Ska bli så skönt. Ska fan motionera lite. Börjar få mersmak för det. Ut och gå asså. Vem vet man kanske gör 4 sit-ups med, haha. Är riktigt tråkigt med träningsvärk men man känner dig bättre då man har det. Känns att man gjort något. Bra bra.

Blev inget Lich idag, orkade inte. Känns som jag behöver spara lite pengar nu inför det att vi åker och har syster-träff i Götet. Då vill jag ha massa pengar som jag känner att jag kan bränna. Hihi... Vet ju inte när det blir av än men kan ju vara bra att spara nu så jag har då. Ska ju förhoppningsvis julhandlas lite i Göteborg med och det brukar bli dyrt, hihi.

Har varit iväg och handlat lite mat idag. Ska göra biffstroganoff, mums!! Börjar bli hungrig.. Köpte färska tekakor med, är nog bland det bästa jag vet. Är så otroligt gott!!
Nu ska jag börja med maten!


Puss puss...!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0