Nagelfix...

Nu kan man väl säga Godkväll iaf.

Klockan är ju trots allt efter 18.
Riktigt trött är jag också. Har ju varit en lång dag. Ska nog allt checka av listan jag gjorde igår så får vi se hur det har gått.

* Målat klart hatthyllan [ ]
(har ju börjat iaf, måste ju torka och så ni vet)
* Städa [x]
(Svabbade med såklart)
* Grundmåla ytterdörren [x]
(Målade iaf på insidan och även yttersidan på den inre dörren)
* Lägga markduk ute vid garaget och lägga på grus [ ]
(Hann inte med det + regn!)
* Ta en lång dusch [x]
(Det var ju en självklarhet, peelade även hela kroppen så niiice, borde man göra oftare)
* Packa ner lite saker för övernattning hos mor [ ]
(Ska göra det, har iaf lagt fram kattgrejerna som Figge ska få)

Visst är det väl underbart när man grejsat lite. Tyvärr så måste ju allt göras igen! Måste ju grundmåla fler gånger eftersom den fula dörren var brun!! Eller dörrarna! Urk...

Nu börjar jag bli hungrig igen, så får bli lite kvällsmat.
Ska även måla klart naglarna, fick ju göra om det jag målade på i onsdags eftersom allt blivit förstört under dagen. Hmm..


Puss puss..

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0