Nattinlägg...

GoKväll...

Ville bara säga godnatt egentligen.
Jag slutade ju tidigare idag men.. Hmm..
Ja klockan är 00:21 och jag har varit hemma en halvtimme ungefär. Hamnade hos mamma efter jobbet, på hennes jobb. Tänkte "hjälpa" till lite. Hahaha. Sluta med att vi gick på halvfart båda två och snacka skit istället. Så när jag gäspade till en sekund så var hon snabb och sa åt mig att åka hem och lägga mig. Hahaha. Hon ville nog bara städa klart och åka hem. Hihi.
Hon kommer ju ändå på frukost imorn innan vi ska iväg och shoppa.
Hon ska ha med sig svamp, så det blir riktigt nice frukost.

Dags och lägga sig, börjar ju bli hungrig när man snackar frukost. Morr...


Puss på er!!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0