Ont..

Godmorgon!!

Var en toppenkväll igår. Var ju hemma hos mamma och fick kinamat. Så hiiimla gott!! Bosse gjorde med en kinarätt med strimlad biff med purjo, den var också jättegod men blir svårt och toppa morsans när det är den man sett fram emot, haha. Efter maten fortsätta mamma och Bosse självklart på kina-temat. Blev friterad ananas och friterad banan med vaniljglass och syrup. Tog lite glass jag, är inte så förtjust i varma frukter. Och bra är väl det, friterat är ju inte något man borde äta eller hur.
Sen döck vi ner i soffan, sååå skön. Kollade på Nina Frisk, rätt okej film. Efteråt så åkte jag och hälsade på hos moster, Josse var där så blev en lite sväng där med. Satt och tjötade med dom ett tag, fick lite chokladpudding, hihi. Mums. Satt med Lilleman ett tag, busfrööö. Han är bara så underbar!!
Sen var det bara att åka hem och nana.

På vägen hem så kände jag av det som hade gjort lite ont i bakhuvudet. Smärtan växte mer och mer under kvällen. Gör ont när jag vrider på huvudet, smärtar upp i bakhuvudet på mig. Riktigt jobbigt. Speciellt när man skulle kolla på vägen när man hamna i olika korsningar. Men gick bra, bara och vrida på hela kroppen så gott det går istället. Hihi.

Får hoppas det går över snart!

Nu ska vi se vad som händer idag då. Blir väl till att åka till moster igen eftersom hon fyller år idag! Undra vad man ska köpa med sig? Hmm.. Ja ja..

Ha en fin dag!
Grattis till moster såklart!!


Puss..!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0