Över...

Yes, då var det över...

Min lilla semester är över. Men som tur är känns det ganska bra. Ska jobba 3 dagar nu sen ledig i helgen. Sen jobbar jag bara mån-tis nästa vecka, hihi. Sen var man visst ledig i 5 dagar till. Jippi!! Det blir ju grymt. Var tydligen löning nästa helg med, woohoo...

Idag har jag inte fått mkt gjort tyvärr. Hmm. Fan.
Åkte hem och fikade med mamma och mormor tidigare idag. Grejsade lite där innan jag åkte till Josse och tog en promenix med henne. Vi plockade upp Tuva hos hennes dagmamma. Senare så följde Josse och Tuva med mig hem och tjöta lite och så. Även Lindis dök upp efter hon hade jobbat klart. Bjöd henne på mat, lite pepparbiff med bearnisesås och fjärilsmackaroner. Mums!

När hon hade åkt så såg jag hennes mobil liggandes på bordet, haha. Blev så att jag och syrran fick sätta oss i bilarna och mötas på halva vägen, hahaha. Sen var det bara att dyka ner i soffan och kika på Idol!! Yeeah..

Nu ska jag fortsätta kika här! Vad tycker ni om Idol 2009?


Puss...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0