Påminnelse...

Heeej..

Såg på tvn nu att Lyxfällan börjar på torsdag, missa inte det!! Ska själv komma ihåg det. Hmm... :) Jippi!!

 

Blev en dag full med saker. Min kusin ville jag skulle komma till henne direkt efter jobbet. Hihi. Kan inte säga varför.. Får bli en hemlis tills jag vet mer. Inte för att ni har med det och göra ändå. =P mohaha.. :) Vi satt ute i solen och hade det gött och röka och snacka. Lilleman vakna innan jag åkte med, guuuuuuullefjun. Den enda gången jag känner för att ha barn är när jag ser honom. Annars kvittar det precis! Han är bara så underbar!!! Efter att jag hade slitit mig från honom så åkte jag och plockade upp Louise som skulle till frissan. Tog typ 20 min så var hon klar, hahaha. Beställde jag en tid med, ska bli så gött! På lördag 13:30 tror jag det var. Hihi... Ska bli så skönt och få lite frisyr igen! När jag kom hem sen satte jag på tvättmaskinen och tvättade mina nya sängkläder som jag köpte igår. Weiiee... Sen var de dags för diskmaskinen och även jag fick en dusch. Gött gött...!

 

Nu sitter jag och tittar på en dokumentär som heter Åttlingmammans otroliga liv. Hon hade hämtat 2 av sina barn och var på väg hem med dom. Dom sitter inne i bilen och filmar henne och hon pratar lite och så, sen börjar det blixtra, kamerablixtrar! Helt sinnessjukt!!!! Papparazzi!! Dom var överallt. Sen när hon kom hem och chauffören skulle ställa in bilen i garage och sen stänga porten så försökte fotografer och journalister öppna den och ta sig in. Helt sjukt! FYFAN!!! Jag hade blivit så otroligt förbannad. Hatar såna giriga jävlar. Är det verkligen värt det? Stackars människa som får utstå sånt. Usch!!

 

Såg även på reklamen ännu en gång att Svenska Hollywood-fruar börjar 14 sept. Blir nog kul och se, får nog ge det en chans iaf.

 

Nu ska jag mysa vidare i soffan.

 

Puss puss...!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0