Regn, städ och mys...

Halloj!!

Denna dagen började också med att jag blev förbannad! Haha. Senare på dagen dock så blev det tvärtom. Har haft så sjukt roligt på jobbet idag. Älskar fan mina arbetskamrater. Hahaha. Kan va så att jag var väldigt övertrött med. Efter jobbet så möte jag Josse och Hilli vid Pressbyrån och tog en glass. Tro fan att det började regna då. Sen blev det att gå till ung.mott, alltid lika trevligt och sitta och snacka med dom där. Väldigt trevliga är dom. Jag och Josse var ju lagom övertrött med och flumma. Haha.

Sen hade hon bråttom iväg och jag var tvungen och ta tag i städning, så blev till att åka hem. Åt lite sen blev det städning!! Var skönt och få plocka iordning lite. Känns skönt när det är över. Imorn blire till att byta till det nya sängkläderna!!

 


Va tycks?

Såg förresten ännu en reklam på tvn, Comedy Fight Club!
Vet inte riktigt vad det är men stod en massa kuliga komiker med. Bl.a Kodjo, haha, han är ju bara så rolig. Han är en av programledarna i Morgonpasset i P3. Lyssna på dom där. Riktigt underbara är dom alla tre.

När jag ändå är igång med bilder så ska ni få fler.


Fönsterfilmen. Från insidan.


Från utsidan.

Nu har jag gjort popcorn här och ska krypa ner under filten och mysa framför tvn. Är snart Du är vad du äter och sen Lyxfällan!! Underbar kväll kommer det bli. Regnar ute fortfarande också vilket gör det lite mysigare. Har självklart tänt en massa ljus med. Hihi. Man får göra det så mysigt man kan när man är själv och jag njuter massor.


Puss puss!

 


Kommentarer
Postat av: Tereze

Åhhh, va mysigt det ser ut :) nu längtar jag hem. saknar min första lägenhet nu, på hösten när det va grått å regnigt å massa ljus tända å vi hade mys framför tv =)...jag vill me ha ett hus som jag kan pyssla i.. buuhuu.

2009-09-04 @ 02:23:23
URL: http://terezeolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0