Riktig arbetardag...

Tjena!!

Nu så mina vänner. Ni ska få avgöra själva..


Före. En stor hög med jord och ogräs!!
Bakom högen ligger den gamla töjan som Krille såga ner när jag flytta hit.


Efter. En stor fin rabatt och en stor gran mindre!
Det blev ju grymt, eller hur!?!

Jag är supernöjd iaf.

Jag och min syster åkte till Coop efter hon hade slutat jobbet. Dom hade bra priser på trädgårdsväxter och tag 3 betala för 2 på lökarna. Skitbra!
Så jag köpte lite allt möjligt. Blev blommor, lökar och lite redskap för under 500. Kan man väl vara värd. Var värd en Lilla Menyn på McD också. Haha.

Nu sitter jag och slappar i soffan och samlar krafter för morgondagen. Blir nog promenad och sen plantera lite lökar! Underbart med mini-semester.

På onsdag ska jag följa med syrran till Lich och kolla på krukor på Kruk Kompaniet. Får se om man hittar något där kanske.


Hur har eran vecka börjat?

Puss..

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0