Soffa...

God Kväll!!

Åkte till Skövde efter jobbet idag!! Vilket resulterade i lite smink, shampoo/balsam och en soffa!!


Kommer bli så niiice... Den ser jäättelång ut men ser inte riktigt ut så i verkligheten, får ta bilder sen när jag får soffan. Skulle komma inom 2 veckor, jippi!!

Blir en lugn kväll framför tvn annars.. Blir väl sängen snart skulle jag tro, Idol slutar ju snart så... :)


Puss..

Ps. Var ju kul att jag roade dig lite Tezz.. Hihi.. Var inte riktigt lika kul då kan jag säga! Morr... Ds.

 

 


Kommentarer
Postat av: Tezz

så den ska jag komma å fisa in sen ;) jiiihaa.. men det lär den ju redan va. mohaha

2009-10-01 @ 00:56:47
URL: http://terezeolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0