Söndagmorgon..

Och dags för uppdatering!!

Stoppade i mig lite frukost nu och ska nu ta tag i saker och ting.

Börjar väl med fredagkvällen.
Åkte ju hem till min söta kusin och följde med henne och Maria till Sörbo för att kika på fotboll. Var ju inte mkt och se. När vi hade fryst färdigt vid fotbollsplanen så åkte vi till pizzerian. Det var riktigt mysigt, vi satt 9 pers själva där inne och tittade på Idol. Hihi. Och åt såklart ;)
Efter det så åkte jag med kusinen hem och så la vi oss på soffan och kikade på Flight 93 (tror jag den hette), en film om 11 sept. (eftersom det var just 11sept i fredags). Filmen var rätt bra, men slutet var dock riktigt kasst, kanske för att vi snacka sönder det också. Haha...

Lördagen var riktigt seg på morgonen och tog inte tag i dagen förrän syrran slutade jobbet och då mötte jag upp henne där för att ta en titt i sminkbutiken här i Skara. Hihi. Där slutade det med att vi var 3 nya ögonskuggor rikare båda två. Lovely...
Åkte hem till henne för att färga håret, men!
Tuva och hennes kompis var lördagsgodissugna så då fick vi följa med dom till affären. Skicka mess till kusinen för att locka henne på lite hårfärgning. Hon dök då upp hos syrran efter ett tag. Även mostern kom efter en stund och då var det ju mysigare och dricka te och äta skorpor än att färga hår. Vilket resulterade i att vi kände oss lata och tyckte att vädret ute var riktigt promenadväder. Så ut i Lbn blev det och kika runt. Härligt härligt.
Klockan var väl närmare sex, sju när vi kom hem igen. Då var det förfest hemma, haha. Satt man där och tjöta istället. Bla bla bla...
Så klockan blev närmare åtta innan vi fick tummen ur. Färdiga runt elva kanske eller så. Underbart.
Då kommer moster tillbaka med maaat. Hon var guld värd då eftersom vi hade glömt av att äta på hela dagen!! Fyfan va gott det var, fläskfile med potatishalvor med kummin (vilket är min specialare). Vilket hon även påpekade att hon tänker på mig varje gång hon gör sådana potatisar, hahaha. Riktigt gott var det iaf!
Sen var det bara att åka direkt hem till sängen!!

Kom och tänka på en sak nu som hände då jag åkte hem i fredags kväll. När jag kom och åka på E20 precis efter Klippan-korsningen så möter jag en bil och var ju inget konstigt med det. Men efter en liten stund ser jag att det blir ljust i bakspegeln. Hade då ingen bil bakom mig som kunde bländat mig med billjuset eller så, och den andra bilen hade ju inget vitljus mot mig. Funderade då på om det var fartkameran? Hahahaha. Undra om den bilen jag mötte kanske får ett litet foto hem snart? Hahahaha. Vore superkul iaf. Ja, jag är skadeglad! Man får la förfan skylla sig själv eller. Dom har skyltar innan varje kamera så! Hihi.

Det var väl det.
Skriver kanske sen igen när jag kommit på vad jag ska göra med min dag. Behöver ju verkligen klippa gräset, fan fan fan. Och börja gräva upp lite där ute. Hmm.. Får la se vad det blir för kul som händer idag. Kusinen fråga om jag skulle med på fotboll i Falköping idag men vet inte riktigt om jag har tid fan.


Puss puss...!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0