Tjuv...

Hello...

Vad är inte första sidan på blogg.se om inte Anna Anka är min nya idol! Fan, var ju det jag skulle skriva. Blev ju lite efter där eftersom jag jobbat. Hihi. Sitter och kollar på det nu, Svenska Hollywoodfruar asså. Hahaha. Skrattat flera ggr. Dom är ju bara för underbara. Fattar inte varför folk ska överreagera på allt!?!?! Lägg ner för fan och se det roliga i det. Löjligt!! Men alla gör allt för att få sina 15 min i rampljuset, inte sant?

Anna Anka är nog ändå min favorit. Haha... Hon är ju precis som vilken svensson som helst inne vid benmärgen, bara det att hon just nu är gift med en miljonär/miljardär vafan vet jag.. Hahaha. Det spelar egentligen ingen roll. Men hur många svenssons har inte kört för fort och blivit av med körkort och sedan kört utan? Garanterat fler än hon iaf! Haha... Att hon samlade in sniglarna och var det var för att sedan hälla salt på det, hahaha, jo fan visst är det djurplågeri och bla bla, men många många gör det. Absolut ingen ursäkt för att man ska få göra det, men vafan hon är ju precis lika mänsklig som vi andra. Tycker verkligen att det är helt underbart att man får se att dom är precis som vilka andra som helst..

Nu får man se Maria få ostbågar, hahahhahaa. Underbart. Är tydligen vanligt att svenskar som befinner sig i USA längtar efter det. Eller hur Tezz? Hahahaha...

Nej nu ska jag kika färdigt här och sedan lägga mig.. Har ju faktiskt en hel dag kvar att jobba imorn, sen ledig i 5!!! Wohoo...


Puss puss...

Ps. Har haft en grym träningsvärk i ljumskarna efter promenaden igår... hihihi.. Good to know! Ds.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0