Varning!

God Afton!

Hur har eran lördag varit?

Min har varit underbar. Grejsade ju lite i trädgården, sen en välbehövd dusch! Haha. Efter lite sminkning så åkte jag iväg till Sörbo för att se slutet av fotbollsmatchen som kusinen var på. Var rätt nice och sitta där i solen och kika lite och snacka lite.
När det var slut, när Lbn hade vunnit med 8-4 eller nåt så åkte jag hem till min lilla mamma. Ovanligt nog så låg dom och sov. Hahaha. Bosse ute på hans favvo soffa och mamma inne i soffan. Var ju bara för dom och vakna till. Sover inte jag, sover ingen? Haha...
Dom hade grejsat i pannrummet och tvättstugan hela dagen, som hjälpte dom bära ner det sista i källaren. Sen bjöd dom på mat. Sååå sjukt gott!! Fläskfile med rosépeppar/gräddsås med färsk pasta. MUMS!!!

På vägen hem så svängde jag förbi kusinen en snabbis, hihi.

Och nu sitter jag här och funderar över hur jag ska göra! Hmm..
Kolla på Taken eller slötitta på tvn som inte har något att erbjuda? Fan!
Kommer ju somna om jag sätter på en film.
Får se hur jag gör.

Nu kom jag på varför jag skrev Varning som rubrik, hahaha.
För er som vill att batterierna ska hålla lite längre än 3 dygn, köp INTE batterier från Coop. Sikken skit! Haha.
Bytte batteriet i min klocka i köket som har stått stilla lääänge, när jag kom hem idag så ser jag att den har stannat igen. Köpte ju förfan batterierna för några dagar sen och bytte det.
Inget att ha i väckarklockan iaf! Haha...


Puss..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0