Wasa

Nu måste ni tro att jag inte gör annat än och kollar på tv men..
Såg iaf ett reklamklipp som är så himla likt mig.
Kan ni gissa vilket?
Jo, Wasa Knäckebrödsreklamen. Där en kvinna sitter på sängen och ska sätta på sig ett par strumpbyxor som hon senare märker att det är en rejäl maska i, hahaha. Hon börjar bita och slita i dom, hahaha. Det är så typsikt mig. Speciellt då jag är hungrig. Har ingen som helst stubin. Jag kan tända på 2 millisekunder. Haha. Kan ju skratta åt det nu men inte just då det händer.

Ja ja, det var bara en sak jag kom att tänka på nu när jag sitter här och tittar på Top Model 12, hallå! 12 det är ju hur mkt som helst.
Nu får vi se vad tvn bjuder på.


Puss..

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0