10 April 2010

Hej igen!

Nu var det längesen jag skrev sist. Orka!

Har inte riktigt tagit mig till eller ork att skriva ner nåt. Har egentligen massor och skriva, det har ju varit påsk mm. Men näe, gillar inte långa inlägg själv så blir inget med det. Kanske tar det kortfattat i andra inlägg men inte nu. Ska lägga in lite bilder däremot.


Räääätt nice att detta är borta!
Är på sidan av mitt garage, eller var!


Snöö!!


Vååår!!
Söta små blommor som bor i häcken mellan mig och grannen.


En liten ensam krokus i gräsmattan ♥


Vad är detta?? Får väl se helt enkelt.

Nu så.

Ska väl ladda för en ordentlig promenad. Hoppas inte regnet kommer.


Puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0