12 Februari 2010

Hejje!!!

Har inget kuligt och skriva.

Har sett 3 av 5 filmer som R gav mig.
Kan man kalla dessa för Rysare, Skräck, Thriller..?? Inte om man frågar mig.
2 av de hade jag redan sett. Den tredje var rätt okej men inte äcklig för 5 öre.
Den första skratta jag i, hahaha :) Sån är jag! Hmm..

2 till att ta sig igenom, vet inte om jag ska ta en nu eller om jag ska vänta tills imorn..?

Känner att jag skulle behöva komma iväg på en shoppingrunda egentligen imorn. Hmm.. Mor?
Kanske, får se.

  

Jaa, dessa har jag sett hittills...
Inget att hänga i granen precis... Haha..


Längtar till fredag nu, hahaha... Jihaaa...
Och även till MARS!! Woho!

Saaaknar diiiig så mkt.. Kommer bli så kul!!!


Puss!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0