14 Februari 2010

♥Hej!!♥

Är väl ingen som har missat vilken dag det är iaf.
Lite depp blir man men vafan. Det får man ta, haha.

Själv tränar jag en dag som denna.
Hittat en jävligt bra låt att bli peppad av. Drygt 3 minuter är inte så lång tid kan man tycka men i träningssyfte är det pest! Fyfan!
Ska lägga upp ett youtube-klipp med låten. 


Denna låten kör jag "hopprep" till, utan hopprep. Haha.. Jag hoppar och använder armarna precis som med hopprep, det gör jag i refrängen när det är som mest fart. Sen kör jag "änglahopp" i de lugna partierna. Det är nice, borde prövas. Ska nog köra den en gång till innan jag hoppar in i duschen. 
Det armhävningar (på knäna), situps och rygglyft. 
Härlig söndag!! Hahaha...

Önskar alla en underbar Alla ♥-ans dag!!


Puss!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0